Záznamy 1..10 z 38
pre vyhľadávací výraz "PH=UCITELIA"

Postoje učitelů I. stupně základních škol k problematice drog a zdraví jako východisko k profilování protidrogové výchovy [Attitudes of Teachers of the First Stage of Basic Schools on Problems on Drugs and Health as a Starting Point to Profiling Antidrug of Education.]. / Čech, Tomáš.
(In: Mládež a spoločnosť, Roč. 11 č.1 (2005), s.39-47)
The Influence of Teacherďs Classroom Management Style on Pupilsď Self-regulative Behavior [Vplyv vyučovacieho štýlu učiteľa na sebaregulačné správanie žiakov.]. / Košir, Katja.
(In: Studia psychologica, Roč. 47 č.2 (2005), s.119-143)
Aktualizácia k Zákonom V/2005 : Zošit 5 2005
Integrácia sluchovo postihnutých študentov v stredných školách očami učiteľov [Integration of Hearing-Impaired Students at Secondary Schools through Eyes of Their Teachers.]. / Greggusová, Monika.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 40 č.2 (2005), s.120-140)
Zvedavosť žiakov, jej sebahodnotenie a hodnotenie učiteľkami. / Čavojová, Vladimíra.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, 4/2006, s. 320-329)
SPOLUPRÁCA PSYCHOLÓGOV A UČITEĽOV PRI PREVENCII PROBLÉMOVÉHO SPRÁVANIA ŽIAKOV. / Leskovjanská, Gabriela.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, 3/2006, s. 256-267)
Praktické využití aktivizačních metod ve výuce. / Kotrba, Tomáš; Lacina, Lubor. 2007
Učitelé a školitelé v kurzech bezpečnosti práce - je certifikace zapotřebí? / Schwuste, Paul.
(In: Bezpečnost a hygiena práce, 7-8/2008, s. 30-32)
READING MOTIVATION AND READING EFFICIENCY IN THIRD AND SEVENTH GRADE PUPILS IN RELATION TO TEACHERS' ACTIVITIES IN THE CLASSROOM. / Pečjak, Sonja; Košir, Katja.
(In: Studia Psychologica, 2/2008, s.147-168)
Komunikačná aktivita učiteľa a žiakov so stredne ťažkou mentálnou retardáciou v edukačnom procese. / Mandzáková, Stanislava.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, 2/2008, s. 153-164)


Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT